𝑴𝒚 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

نمونه هایی از آثار خاک خورده!

معرفی رمان میراکلسی: «دنیای نوسانی»

خلاصه: بگذارید به زبان ساده بگم اینجا چه خبره! دنیای ما -صرف نظر از بعد مادی و روحانی- باید در تعادل باشه و نمونه این تعادل: برای هر عمل، عکس العملی وجود داشته باشه، درسته؟ با این وجود، اگر شخصی بتونه با استفاده از یک کلید خاص یا بهتره بگیم با ترکیب کلید های خاصی، دنیا رو دستکاری کنه چی؟ اگر باعث بشه نظم دنیا به هم بریزه، چه اتفاقی می‌افته؟ در اون صورت، یک دنیای بی‌نظم و پر از هرج و مرج داریم به نام دنیای نوسانی که هر لحظه باید نگران اطرافمون باشیم و به معنای واقعی کلمه، فنا رو تا عمق وجود حس کنیم!

ژانر ها: تخیلی، عاشقانه، معمایی، جنایی
 

بل بل پروژه جدید! اینکه من مقدمه رو دارم روش کار می‌کنم و بعد از اینکه کامل شد تو همین پست می‌گذارمش!

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

رمان رو باید بگم در حال نوشتنش هستم و تو سایت میراکلسی به شدت مشهور هم در حال پارت گذاری هست

لینک: برای خوندن رمان دنیای نوسانی کلیک کنید

منتظر نظرات هستم:)

تصویر پروفایل OnlyGod سطح تجربه OnlyGod
OnlyGod
3 ماه پیش
سلام به نظرم رمان نویسی کاد بیهوده ایه
تصویر پروفایل ـ؋ـرنگـیس سطح تجربه ـ؋ـرنگـیس
ـ؋ـرنگـیس
3 ماه پیش
بستگی داره چطور بهش نگاه کنی... هر کسی یک چیزی دوست داره، یکی شطرنج، یکی بوکس... خلاصه همه دنبال چیزی می‌رن که دوستش دارن! سلیقه ها فرق داره... یکی اونجوری خالی میشه، من اینجوری خودم رو خالی می‌کنم... (همچنان من: چرا از بین این همه آدم برای من این کامنت اومد؟!😭😭🗿 شوخی*)
https://ladybug1.blogix.ir/post/18485/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87 لایک میکنی
تصویر پروفایل ـ؋ـرنگـیس سطح تجربه ـ؋ـرنگـیس
ـ؋ـرنگـیس
4 ماه پیش
°~° اندکی تفکر... ببینم چی میشه چون وقت ندارم!
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد