𝑴𝒚 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

نمونه هایی از آثار خاک خورده!

دختری که به اعماق دریا افتاد

 

عنوان پست عنوان یک رمانی که به تازگی ها خوندم و تمومش کردم، بماند به شدت تخیلی بود. با این وجود نقطه عطف این رمان (که احساس می‌کنم باید بگم داستان) بخش های خانوادگی هست...

توصیه من اینکه اگر عاشق داستان های تخیلی هستید و دوست دارید با افسانه های کره‌ای (اگه اشتباهم نکرده باشم و درست گفته باشم🙄) آشنا بشید و دنبال یک داستانی باشه که سوپرایزتون کنه، حتما بخونیدش...

از نظر احساسی که روی من خیلی تاثیر گذاشت شما که نمی‌دونم😅😂

الان حوصلم نمیاد بشینم قشنگ تعریف کنم چی به چیه و اووووووف! باید بشینم پوستر رو در بیارم و فلان و فلان شاید پی‌دی‌اف هم بعدا گذاشتم ولی الان می‌خوام پیشنهاد کنم، اگه با سلیقتون جور در میاد بخونید!

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد