𝑴𝒚 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

نمونه هایی از آثار خاک خورده!

هر آنچه لازم است بدانید!

علیک! من خودم رو اول معرفی می‌کنم: فرنگیس خان هستم!

 اینجانب بعد از اینکه در بلاگفا فعالیت نه چندان کوتاه داشتم به بلاگیکس مهاجرت کردم و راستش تو بلاگفا نویسنده چندان مشهوری نبودم و اگر بگردید، هیچ سابقه‌ای ازم یافت نمیشه! تنها سابقه رو پاکیدم...

خلاصه اینکه، اینجا غریبه‌ام و کسی را نمی‌شناسم!🤝🗿(دلم رو به چی خوش کردم؟😐)

و بله... در اصل رمان نویسی هستم که رمان می‌نویسم (یکدانه‌اشم تموم نکردم💔) چون اواسط امتحانات وارد گشتم بخاری و ردی جز شعر و متن ازم پیدا نمی‌کنید! که من مجبورم برای اینکه آمار بلاگ بیش از این پایین نیاد می‌گذارم... ( قبول کنید قشنگن!👍🤡)

 

و انشاءالله که در اوقات فراغت رمان های دیگرم را برایتان بیاورم البته اگر شد و توانستم!  فعلا که توسط درس ها...(جای حرف نداریم!)

فعالیت اصل کاری رو تابستون دارم و چون نتونستم جلوی خودم رو بگیرم پریدم اینجا!

و اینک یک سخنرانی نسبتا کوتاه دلی!

 

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد